Önskan

Skulle vara så kul att få ställa i ordning en egen mottagning på Tegelvägen U-väsby, där jag nu hyr in mig i något av rummen.
Att ha eget rum, klienter hela dagarna som jag själv bokar och som är motiverade, vore en trevlig vändning i livet.
Jag trivs fantastiskt bra med arbetet på Gymnasiet, alla härliga ungdomar och mycket variation på behov av mina kunskaper.
Men ändå, så finns en längtan till en egen lokal, att utforma som jag vill, med alt vad det innebär från tavlor,möbler ljussättning, terapiformer m.m.
Å så , finns chansen, ett rum är ledigt, men hu så dyrt.
Nu funderar jag så det går runt i huvudet på hur jag ska få till det, om det går att få till./Yr Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0