Drömmar

Inatt drömde jag så konstigt och läskigt.
Jag var på väg över ett stort vattendrag, med bil, på en bro.Plötsligt var det en bergodalbana med små skraltiga vagnar. Man kunde se rakt ner i vattnet och det var redan högt före turen upp mot toppen. Det gick inte att stoppa, Iväg for vi,en arbetskamrat och jag, så det var bara att härda ut. Kan hon klara det så kan jag men hur?
Jag blundade, men såg liksom ändå och klarade åkturen.

Spännande, undrar vad det är för resa uppför, som jag ska bege mig på, som är så hisnade läskig?
God natt och lycka till med drömmandet. /Marie

Kommentarer
Postat av: Tokerina

Inatt har jag haft riktigt konstiga drömmar. Både läskiga och konstiga. Men det är väl nervositet inför behandlingen misstänker jag...



Kram Åsa

2009-04-27 @ 12:37:29
URL: http://tokerina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0